3 aylık oldu doğduğu günden beri sürekli ağlıyor sürekli huysuz.. süt alerjisi var ve kolik bebek gaz sorunu hiç bitmiyor gazını çıkartsa bile rahatlamıyor bu durum ne zaman düzelir ne zaman yere katacağım da kendi kendine oyalanacak çok merak ediyorum lütfen bana yardımcı olun ne iyi gelir oğluma veya ne zaman düzelir sizce 😒😒😒