Sumecee Bebeğim 16 günlük benim kan grubum 0 + oğlumun a + olduğu için aramızda kan uyuşmazlığı varmış iki kere fototerapi aldı düştü ertesi gün yine yükseldi 16 ı buldu hala düşmüyor başına gelen var mı emmeyi reddediyor mamaya başladık zaten emdikçe sarılık artıyor maalesef ki 😒
Momskubi Sumecee bizimde oğlumla kan uyuşmazlığından ötürü sarılığımız vardı 3 aylık olacak yakında daha yeni geçti gibi zamanla geçiyor bende çok takmıştım kafaya ama önemli olan sebretmekmiş moralini bozma 🤗
Bebekveben Sumecee bizim aynı şekilde benim 0+ kızımın A+. 1kez hastaneden çıkmadan doğduktan sonraki gün, bir kezde daha büyük fototerapi cihazında hastanede kalarak aldık. 40. Günde tamamen geçmişti. İlk 3 gün hiç emmedi kızım. Sonra yavaş yavaş emdi
Hilalelizan Sumecee bizimde vardı kan uyuşmazlığımız bebeğimizle o + benim ki -‘di bizde sarılık olduk ama çok düşüktü sarılığımız fototerapi gerekmiyordu bile ama ben her ihtimale karşı bi gece aldırdım 4 günlüktü ve bi gecede atlattık çok şükür
Sumecee Bebekveben zor bir süreç emzirmeyi azalttım emdikçe artıyor sarılık dedi hastanedeki bi hemşire 3 gündür aç yavrum ağlıyordu ilk defa doydu bide grip başlangıcı var galiba 😒