Blueandpurple72 Genelde uzmanlardan daha çok biliyor buradaki arkadaşlarımız ama ben yine cümleme Uzmanlar diyerek başlayım.
Uzmanlar 3 yaşa kadar tv açılmaması gerektiğini söylüyor . Kısa kısa izletmeye başlarsınız sonra önünü alamazsınız, bir bakmışsınız bebeğinizle Tv arasında duygusal bir bağ oluşmuş. Buda ilerki yaşlarında çocuğunuzda duygu durumu ile problemler yaşamasına, öz güven eksikliğine, zamanı iyi kullanamamasına, asosyalliğine yol açabilir. Yine de siz bilirsiniz ben sadece hatırlatmak istedim.