Kızlar merhaba nasılsınız ya oğlum 6 ay 5 günlük oldu SMA 1 kullanıyodum bi sıkıntısı yoktu 2 numarasına geçtim ek gıda veriyorum kabızlık sorunu var çok ıkınıyo oğlum fikri olan varmı bana yardım edebilcek napmam gerekiyo ek gıdaya neler vermem lazım şimdiden teşekür ederim