Muhammedeminannesi Bebeğiniz travma yaşamış olabilir, bağırmaları, ağlamaları belki de bu yüzdendir. Pedagog 0-12 yaş grubu çocuklara bakar bence gidebilirsiniz bu durumu nasıl aşacağınız hakkında tavsiyeler verebilir. Bir kitapta okumuştum doğum esnasında sorun yaşayan annelerin bebeklerinde doğum anı travma olarak kalıyormuş. Misal göbek kordonunun dolanması, bebeğin araba koltuğunda bağlanmaya karşı koymasına neden olabiliyormuş.