Egenim kesinlikle zeytinyagi vermeyin , yarari olmadigi hatta zarari bile oldugu kanitlanmis hele ki 35 gunluk bebek icin.. ben sadece sabir diliyorum hicbir damla ilac kimyon rezene vs fayda etmiyor bazi bebeklerin dogasi bu sekilde mesela benimki de ayni…
Sicak su kuvetinde karnina masaj yapmayi deneyin bebegi usutmeden, sonra gobege yag ile masaj, ayaklarini sicak tutun. Belki milyon kez ayni seyleri duydunuz ama zamanla gecicek umarim
Bebeklerin sindirim ve dolasim sistemleri gelisimini anne karni disinda tamamliyor, bu nedenle mide ve bagirsaklarinin calismasi/sut ya da mamaya alismasi henuz tamamlanmadigi icin bu sureci yasamak dogal, bazi bebeklerde hic sorun olmuyor, onlar sansli doganlardan😊