Mehtap08 Aslı almayın Çünkü ne zaman yürüyeceği belli değil ve ayakkabının yürümeye başladıktan sonra alınması gerekiyor yani yürüdü hadi hop ayakkabı giyin olmuyor. Ayrıca her bebeğin ayak numarası da farklı olabiliyor mesela benim oğlumun ilk ayakkabısı 22 numaraydı, aynı yaştaki yeğenimin 19 numara. Oğlum15 aylık yürümüştü.