nazliicank hacisakir 5.5 aylıkken çıkarttık alt 2 dişi. Ama genetik oluyor genelde, eşim 4.5 aylıkken çıkarmış
_hamisanne hacisakir 11 aylıkken 4 tane birden çıktı ama Allah biliyor neler yaşadığımı 😞 şu an 1yas 2 aylık iki tane daha çıktı ustten
Ysgl26 hacisakir 8 ay bitti hala diş namına bişy yok. Babası 6 aylıkken alttan üstten 2 şer tane çıkarmış..benim yaşımdan sonra çıkmış. Oğlumun da öyle olacak galiba
hacisakir Munevvertac benim bebeğin çıktı da öbürleri peşpeşe mi çıkacak bir süre ara mı verecek o yüzden sordum?
Hndealnathn Oğlum 4 aylıkken bir başladı 22 aylıkken dişleri tamamlanmıştı kızım 6 ayda alt dişlerini çıkardı sonra 8. Aya kadar hiç dış çıkmadı.8de bir başladı 14 aya kadar dış çıkardı.14 aylıkken küçük azilar çıktı şuan 23 aylık son 4 büyük azilar kaldı
Elf123 Dört aylık başladı diş çıkarmaya şimdi 14 buçuk aylık 12 aylık birinci azılar patladı bir ayı geçti iki köpek dişi patladı bir hafta önce diğerleri patladı son patlamayan son dört azı dişi kaldı