Benim bebeğim de ilk aylarda sık sık ve ağız dolusu kusuyordu. Beslendikten sora 15-20 dk kadar dik tutarak gazını iyi çıkarmak gerekiyormuş , beslendikten kısa süre sora alt açmaya bile yatırsam kusardı. Bir de sık sık beslememek gerekiyormuş. Fizyolojik reflü bebek büyüdükçe geçiyor