Balbulutu Bende 4.5 aşıkken destekli ve az olmak şartıyla oturtmuştum 5 dk kadar o zaman sadece hipp markasının bebe bisküvisinden yapıyordum günde 1 sefer ikindi uykusundan uyanınca 1 tane bisküvi ya kendi sütümle ya da kaynamış suda eziyordum hafif katı şekilde yiyordu 5 aylıkken sebze tadımlarına başladım tam 6 aylıkken çorbalara başladım