Dtuna Kızlar merhaba,2 ay 13 günlük bebeğim var. İlk doğduğunda baby turco kullandık ama pişik yaptı sonrasında molfix kullanmaya başladık ama gece uykusunda çok sızdırıyor nerdeyse 2 kez değiştirmem gerekiyor. Sızdırmayan iyi bir bez öneriniz var mı
Momdyg Dtuna valla doğduğundan beri prima premiumcare kullanıyorum. 10 numara. Ama 10 gün önce pahalı diye bi de molfix pure&soft da aldım. Gündüz molfix gece prima 5.5 aylık oğlum hiç pişik olmadı henüz çok şükür
Hayalannee Momdyg bende prima premium care kullanıyorum. Hiç sızdırdığı olmadı evet ama sürekli sırtından kaka taşıyor. Bunu yaşayan tek ben miyim acaba?
Mom098 Hayalannee sırtından kaka bizimde taşıyordu böyle çok fena kaka yapıyordu alerji mamasina geçtik diyet yaptım düzeldi kakası
Momdyg Hayalannee benimkinden de sızıyo hahshs yalnız değilsin 😂 kakaları cıvık ya ondan heralde diyodum bende hshsjsş
Dtuna Kizimkizimm özellikle bikaç kez farklı sıklıkta bağlamayı denedim yani daha sıkı bağlamayı ama maalesef onla alakalı değil. Gece iki kez bez değiştirmek zorunda kalıyorum
minikkusannesi Dtuna molfix mavi olan sızdırıyor fakat pure&soft olanı sızdırmıyor. E bebekte goon var kilot bezi sızdırmıyor. Bir de bir numara büyük alırsanız sızdırmaz
Gul11 Prima Premium.. Kesinlikle tavsiye ederim bebeğim 3 aylık ve 3 aydır kullanıyorum hiç sızdırmadı.
Minikcikcik Dtuna ben sleepy kullanıyordum sürekli zıbın kesip öyle çıkarıyorduk üzerinden öyle taşıyordu üç günde bir kaka yapan bir bebek. Primaya geçtim geçeli sorun kalmadı
delirmeceler Dtuna tek diyeceğim prima premium care 12 saat bıraksanda sıfır sızdırma başka bez düşünemiyorum
BE2020 Oğlum 27 aylık uzun zamandır MOLFİX bantlı bez kullanıyorum hiçbir şekilde gece ve gündüz sızdırma olmadı çok memnunum 👍