SinemD_ Sezeryan sonrası ne kadar zaman sonra katı yemek yemeye başladınız. Benim doktorum ben tuvalete çıkmadan katı yasak dedi. Sadece çorba içiyorum bağırsaklarım hiç çalışmıyor 😔
BskSrc SinemD_ kayısı, üzüm ya da elma kompostosu iç canım. Ameliyattan sonra benim kabızlığıma çok iyi gelmişti
Poyrazin_annesii İlk gun sıvı yedım. İkinci gün katı yemeye basladm ama genelde haşlama tarzı fln yedim . Bn hastanede gaz cıkardım hep 2 nci gün tam taburcu olurken buyuk tuvaletımı yapmştm
redizepol1 Bende 4 gün önce sezeryan oldum 2 gün sıvı sonra da katı ama hafif şeyler haşlama tarzı yedim karnabahar yoğurt yedim
SinemD_ Gaz sorunum yok çok şükür. Ama karnım doymadan tuvalete çıkabilir miyim 🤦🏽♀️ Üzüm hoşafı içiyorum sürekli , kayısı da yiyorum inşAllah bende çıkabilirim sonra karnımı doyururum 😔
Ysgl26 SinemD_ 1 hafta yeme demişti ben sezaryenden sonra ertesi gün büyük tuvaletimi yapmıştım. Yine de 1 hafta sıvı beslendim kabız olmayayım diye
MeetJoeBlack SinemD_ doktor hiç öyle bişey dememişti ben de o gün akşam ya da ertesi sabah yedim diye hatırlıyorum hatta eşim sabah poğaça almıştı gelirken ☺️ ama 5. Gün tuvalete çıkmıştım o da magnezyum calsine saba içmiştim de onun sayesinde. Yani katı yemekle alakalı olabilir evet .