Bebeğim 5 ay 10 günlük ayaklarında şişlikler var böyle durumu yaşayan var mı hanımlar
Svg_ merhaba doktor ne dedi bizimkide ayağı şiş 4 aylık .
Şişlik değil tombiklikmiş çok şükür çok evham yaptım ben de