Melekdah1989 ilk oğlumda da aynı seyleri yaşayınca tecrübeliyim biraz. 2. Gün pişik başladı ve hiç gecmiyir artıyor her türlü kremi denedim ben süt urunleruni 2. Gün kesmiştim zaten pisigi görünce (bu arada bez değiştirdim ıslak mendil kullanmıyor) kilo kaybı vardı doktor mamaya başlayın dedi aptamin başladım kakası mukuslu pisigi arttı ve gece boyu uyumadı doktor da yüksek ihtimalle var dedi mamaya başladık işte