Oglum yaklasık 20gündür hiç bişe yemiyor keyfi yerindeydi fakat 3gündür halsizleşti kocama diyom geçer yaaa stresden yaa yer yaa diyip duruyo pazartesi götürecegim artık o bir gerçekde cocuk kıvranıyo karnım agrıyo diye ishalligi var günde 2-3kere yapıyo fakat su gibi afedersiniz agzına su meyvesuyu hariç bişede almıyor bu agrıyı ne geçirir tuluk koyuyorum filan ama off stresliyim her şeye aglıyo ediyo