gamze____34 Merhaba bebeğim 25 günlük 45 CC mamayı kaşık ile veriyorum bitiremiyor çok üzülüyorum normal mi
Cik gamze____34 canım nomalde xaten tek öğün 30 cc falandır. İki aylıkken 60 Üç aylık 90 diye gider ama iştahlı bir bebekse kilosu çok doğduysa bir ölçü kayabilir bu aylarda
melike100412 gamze____34 30 cc iki saatte bir verin fazla verirseniz reflü olur tavsiye etmem aynı hatayı ben yaptım kaşıkla besledim 18 aylık oğlum suyu biberonla bile içmiyor kaşıkla içiyor bari bardak ya da alıştırma suluguyla verin biberon almıyorsa
Evaninanasi Yeni-anne22 öyleymiş de yenidoğana kaşık çok zor olur. Kaşık biberon geldi aklıma benim de 🤷🏻♀️
Evaninanasi gamze____34 kaşık biberonlar var onunla daha rahat verebilirsiniz. Veya büyük şırınga da olabilir. O da daha rahat içeceği için miktarı artar belki ama dediğim gibi 30-60 arası çok normal.
Yeni-anne22 Evaninanasi zorlamıyo canım bende öyle verdim çay kaşığıyla hemen döküyodum ağzına bi süre yaptım zaten