1prenses1prens_ bize de belirtiler yok diye süt alerjisi yok dendi testte yanılma payı olur dendi yapılmadı sayısız doktordan sonra başka bi doktor deneyelim bi şey kaybetmeyiz dedi 5. gün kaşıntı döküntü azaldı egzama vardı bizde içiniz rahat etsin istiyosanız alın deneyin ben evolvia rp2 kullanıyorum bebeginiz 6 aydan büyükse göndereyim size ücretsiz deneyin isterseniz