Kızlar anne sütünü buzluktan çıkarınca ısıtmak gerekiyor mu yoksa sıcak su dolu kapta buzunu çözdürüp ılıması yeterli mi ?
Birde poşette kalan sütü buzdolabında muhafaza edebilirmiyim yoksa çöp mü oluyor ona göre azar azar koyucam eğer çöp oluyorsa
Bilgileriniz için teşekkür ederim 🌼