Merhaba anneler🤗 38 günlük olduk ama nerdeyse 2.haftadan beri burun tıkanıklığı yaşıyoruz, fizyolojik serum ve aspiratör kullanmama rağmen hala geçmedi geçmek bilmiyor, doktor normal yapısında var diyo ama neredeyse nefes alamayacak duruma geliyor emerken de zorlanıyor,bu durumu yaşayan var mı aranızda? Atlatmak için neler yapabilirim?