Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık. Ne versem kusuyor. Emmiyor da bende bişeyler yesin aç kalmasın diyorum herşeyi kusuyor. Formül mama, kaşık mama,kavonoz mama dahil ne verirsem kusuyor akşama kadar en son sarı gibi yeşil gibi safra çıkartınca kusması kesiliyor. Böyle olan var mı ? Neler yaptınız. Çok üzülüyorum