Merhaba, yenidoğan bebeğim için sağlık ocağından D vitamini verdiler üzerinde 3 damla yazıyordu tek seferde olacağını söylemedikleri için günde 3 damlayı 1er damla olarak sabah, öğle, akşam verdim bir sorun olur mu acaba bilgisi olan var mı çok mu yanlış bir şey yaptım acaba