Nevasmom kesinlikle bende ilk doğum yaptığımda böyleydim , o kadar şiştiler ki , rahatsız ediyolardı, ayrıca şişken bebekte tutamıyor memeyi. Hem anneye hem bebeğe eziyet , eşim elektrikli sağım makinesi aldı , doldukça sağdım buzluğa attım , hem rahatladım , hem bebeğim rahat etti , hem de süt stokladım , hatta sütüm azalınca bi ara stokta ki sütleri kullandım , işime yaradı 🤍