merhaba, bebeğim 7 aylık son bir iki saattir her iki yanağında da kızarlık oluştu böyle tokat yemiş gibi resmen önce pembemsi birşeydi sonra koyulaştı kıpkırmızı şuan.. diş döneminde mi bilmiyorum herhangi bir belirtimiz yok şuan için :) hem diş döneminde yanaklarda kızarıklık olur mu? ateşi de yok.. her zaman yediği şeylerden farklı birşey de yedirmedim.. bir alerjimiz falan da yok zaten, neden olmuş olabilir sizce?