Kızla ben kullanırken biraz damlatıp sonra çekiyorum pompayla ama bakınca bunu sıkınca suyun çıkması mı lazım ben çıkarmıyorum çocuk yutuyor ben yanlış mı yapıyormuşum onca zaman siz nasıl kullanıyorsunuzr (bu serum olan değil tüp şeklinde tek kullanımlardan)