Benim bebeğimde 7 aylık mama yiyor mama sma 2 numara geceleri 3-4 saatte bir uyanıyor 90 cc yiyor 6.ayda hep 90 yediği için öyle alıştı sizinki yerse 120 CC verebilirsiniz daha uzun uyur tok kalır öyle yemesi gerekiyor ama.bizimki 90 yiyor ben otomatik pompa ile süt geldiği kadar sağım yapmistim biberon ile vermeye devam ettim bebek gibi olmuyor pompa bir süre sonra kesiliyor ama direk kesilmesini istiyorsanız 3-5 gün sağım emzirme yapmayın gider sağlıklı olsunlar da mama anne sütü hiç fark etmez canları sağolsun yeter ki 🥰