Deletedmom221 mayanızı biraz az koyabilirsiniz hem de günlük sütüde kaynatmalısınız tam kaynatılmış olmuyor lar
Birde ben fırında mayalıyorum taş gibi oluyor fırını 150 dercede 5 dk ısıtıyorum fırını kapatıyorum sütü hemen koyuyorum duruma göre bekliyorum geCe mayaladıysam falan sabaha kadar duruyor yani sonra dolaba koyuyorum taş gibi