Mdorukkk Merhaba bebeğim 2 aylık ateşi yok sadece ishal. 5-6 gün oldu. Hala geçmedi sizce acile götürmeli miyim ? 3 gündür bioagia kullanıyoruz ve Salı günü 2. Ay aşılarımız var bu şekilde ishalken aşı olabilir mi ?
BebekKayra Mdorukkk Mdorukkk biogaia vermeyi bırakın bir iki gün bağırsak çalıştırıcı Probiyotik o damla. Ayrıca kakasında mukus var mı vucüdünda hafif kızarıklık aşırı gaz ve huzursuzluk gibi şeyler var mı
Kubra226 Mdorukkk geçti mi. Bizde iki ayligiz doktor biogia yi günde iki kere 5 damla kullanın yazdı şimdi
hacerevgin07 Anne sütü mü iciyor acaba bebegim 3 aylik ve hala ishal gibi sivi yapar normal sonucta sivi aliyor hep
Akca28 hacerevgin07 benim bebeğimde iki aylık anne sütü alıyor kakasi sarı tohumlu gibi bu normal kaka ama sanki benim bebeğim de biraz sıvı yapıyor acaba ishal mi çözemedim. Biraz da sümüksü gibi
hacerevgin07 Akca28 evet benim bebegimde sümüksü yaptigi oluyor ama hiriltisi var ondan kaynaklı oldugunu düşünmüştüm ilk bebeginiz mi 😇
Mdorukkk BebekKayra kakasında mukus vardı bir ay önce kaka tahlili yaptığımızda doktor geniz akıntısı kaynaklı olduğunu söyledi zaten gazlı bebeğim ama normal yani kızarıklık yok
BebekKayra Mdorukkk Bi alerji testi isteyin doktorunuzdan belli olmaz bu durumlar. Bebeğim 2 aylıkken ishale başlamıştık 1.5 ay ne olduğunu bulamadılar saçma sapan şeyler söylediler aşı yaptırmadık o ara tabi sonra çoklu besin alerjisi çıktı maalesef
Mdorukkk BebekKayra sadece ishal mi vardı? İshalken var adı yapmadılar yani. Ben kaka testi vermiştim 2 hafta önce olsaydı doktor söylerdi demi
BebekKayra Mdorukkk alerji uzmanına gidip uygun şekilde testler yaptırıp diyete başladım 1 ay da ancak geçti toplamda 2 ay ishale yakalandık resmen