Minisssss Merhabalar yüzümde çok küçük olan benlerimi aldırmak gibi bir hata yaptım ve yüzümde iz kaldı. Bu kremi çok duydum kullanan memnun olan var mı ? Yada leke için başka krem önerisi olan var mı?
Lilybaby Minisssss yaz kış sürekli güneş kremi sürmeniz lazım. Madecassol sürebilirsiniz tam izlerin üzerine.
irva Minisssss Bende ben vardı aldırdım ama hiç iz kalmadı.O kremide kullanabilirsiniz o benim resmen kankam.Sezaryen izimden bile eser yok.Başka ameliyatlarımda da onu kullanmıştım hiç iz yok.Kolum kesilmişti ona bile kullandım asla iz yok.Pahalı krem ama işlevi muhteşem.
Saresi Minisssss bana sezaryenden sonra doktorum vermişti. Yara izim çok küçüktü zaten ama çok düzenli kullanamadım sadece çok rahatlatıyordu sürdüğüm zaman iz konusunu bilemiyorum o yüzde
BarlasMomm Minisssss benim sezaryan izimi baya gecirdi ama baska bir seyde etki eder mi bilmiyorum ben cok memnun kaldim
Minisssss irva benimki o kadar minikti ki 3 tane bendi. Hepsi iz kaldı şaka gibi sezeryan izini bile geçirdiyse fiyatına değer
Momsgirl16 irva sezeryan olali 5 ay oldu. İlk zamanlar duzenli kullandim ama sonra biraktim maalesef. Şimdi yine kullansam işe yarar mi acaba?
irva Momsgirl16 Tabiki yarar.Benim 16 17 yaşlarında kolumda kesik olmuştu ufak.Ben o kremi yıllar sonra o kesiğe kullanmıştım ilk düzenli olarak.O kesiğin olduğu yeri yok etti deri yenilendi yani.
Ddm34 Minisssss sezaryen sonrası dikişim ıcın kullanıyorum. Baya ıyı krem. Yalnız cok pahalı . Recete edılıyor mu bılmıyorum..