kaganmzybk06_ sütle beslenıyorsa 10 gune kadar normal bısı yapmaya gerek yok mama ıle ıse yıne 10 gune kadar nırmal ama mamaya zeytınyagı kat demıstı cocuk doktorumuz bızım hep 4 5 gunde 1 yaptı ama ıkınıyo yapamıyorsa cocuk doktoruna götür bız ılk 30 gun sabsımplex 4 kez 15 damla bıogaıa 1 kez 6 damla aldık bagırsak gelısımı ıcın