elifim54 dökme konusunu bilmiyorum ama ben yoğurdu mayalarken sütün çok ılık değilde bi tık elimi yakmasına bakıyorum çünkü zaten kavanozda soğuyor. Kavanozları tezgahın üstüne koyuyorum ama altına çay tepsisi koyuyorum tepsinin içine küçük havlu koyup tekrar kavanozların üstünüde iki kat sofra beziyle örtüyorum çok güzel oluyor.