Small_lion kesinlikle doktor 2 yi geçme çok zorda kalırsan 3 olabilir ama hep olmasın demişti, ilk 3 hafta falan 30 cc içti biz erken dusuk kiloda doğunca bir de sütüm yoktu direk mamaya başladık sonra 1 aylıkken 40 cc ye falan geçtik 1 buçuk aylık olduğunda 50-60 arası veriyordum 2 ye geldiğinde 60-70 değişiyordu şimdi 3 aylık normalde 90 cc yiyor gece bazen 4 saat falan uyuduğu olunca acıkıyor bu yüzden 100-110 cc yapıyorum bazen bitiyor bazen bi 10 cc falan kalıyordur kendi sütümü 1-2 damla da olsa sağıp mamaya katıyorum tek basına almıyor çünkü