Önceki aylar hep günü gününe adet olurdum ..Ama bu ay havalardan mı yoksa yaşadığımız üzüntü sebeplerden dolayı stres Korku altındayim ondan dolayı mı Adetim 7 gün gecikti ..üç kere gebelik testi yaptım Bir tanesi erken gebelik hepsini negatif çıktı ..Adet olmamak Gerçekten beni geriyor ..ne yapmam lazım evde olmak için bir öneri var mıdır