Herkese merhaba,
Doğuma kadar saçımı boyatmamıştım. Bebeğim 25 günlük oldu doktorum organik olmak şartıyla boyatabileceğimi söyledi.
Normalde boyattığım saç rengim bakır. Beyazlarla normal renkle çok kötü oldu artık. Kuaförde boyatacağım ancak organik diye normal saç boyası kullanır diye de korkuyorum.
Boyatanlar hangi markalar var nereleri kullandınız acaba?