Merhaba, baltalının keçi sütünü aldım Migros’tan. 3 küçük kavanoz mayaladım. Yaklaşık yarım litresini. Tatlı kaşığının ucu ile yarım tatlı kaşığı activia probiyotik yoğurttan koydum kavanozların dibine. Kaynattığım süt parmağımla 7 sn kadar yanmıyor hale gelince kavanozlara sütü ilave ettim hiç karıştırmadan ağzına peçete koydum ve kapaklarını kapatıp mutfak bezi ile sardım ve ısıttığım fırına koydum. 5 saat sonra alıp dolaba koydum. Ama hiç tutmamıştı. Dolapta belki sertleşir diye ağzını açıp dolaba koydum. Sabah baktım hala cırıl cırıl süt :( sizler nasıl mayalıyorsunuz keçi yoğurdunu? Ve şimdi bu yaptığım ziyan mı oldu bunu lor peynirine dönüştürebiliyor muyum? Yardımcı olursanız çok sevinirim.