Tazeanne32 Sevgili anneler 20. Günde sütüm yeterli gelmediği için mama başladık bugün 4 ay kontrolümüz vardı 3570 Doğum ağırlığımız 6200 g olmuşuz sizce mama miktarını arttırmalı mıyım? 3 aylık bebeklere 120 verildiğini duydukça arttırsam mı acaba diyorum? Lütfen yardımı olur musunuz
Ceyhununtatlisannesi Tazeanne32 benim kızım hem beni emiyor hemde mama yiyor şuanda 1 ay 5 günlük oldu ve mamayı da 120 CC içiyor bence sizin arttırmanizda fayda var çünkü bildiğim kadarıyla el 2 aylık olunca 150 CC olması lazim.
Ceyhununtatlisannesi Tazeanne32 benim 2 yaşında bir de oğlum var oda öyleydi hem emiyordu hem mama yiyordu ve 4 aylıkken 160 CC içiyordu
Fyzasel Bence az canım 90 CC 3 ay icin uygun diye biliyorum. Birde 4 saatte diyosun hadi 2 saatte 90 CC olsa neyse
Burcu35 Tazeanne32 Mamaların arkasında yazıyor aslında ayına göre cc miktarı doktorunuza danışın bi isterseniz yada 120 cc deneyin bakalım içecek mi?
Tazeanne32 Burcu35 bu akşam denedim içti daha da versem içecek emzirdiğini için de çok vermek isteniyorum Ama severek içti
Utkumm Benimde sütüm az 2 buçuk aylık oğlum 60 cc süt 60 cc mama toplam 120 cc içiyo 2 2 buçuk saatte siz çok az veriyosunuz
Minnos_31 Tazeanne32 bencede arttırın yarın 3 aylık olacağız benim kızım o kadar içiyor 6.500 geçmiştir kilosu
momsss Tazeanne32 Canım benim bebeğim 3 ay 21 günlük yemesi gereken mama 6 7 ölçek kadar ben 4 ölçekle doyduğu için o kadar veriyorum ama sık acıkıyor verdiğin mama miktarı az tam doyamadığı için huysuzlanırda bende mama miktarını yükselt 🌞
Tazeanne32 momsss hiç huysuz bir bebek değil yetiyor gibi de geliyor ama sanırım az veriyorum herkes öyle demiş arttıracağım
Tazeanne32 Daisyy evet alıyor Doğum ağırlığı 3570 g 1 aylıkken 3660 g 2 aylıkken 4650 g 105 günlükken 5900 g Bugün 121 günlük 6200 g
Tazeanne32 Daisyy biz ilk ay maalesef ancak Doğum kilomuza ulaştık mama takviyesiyle kendine geldi kızım
DefneElif0628 Benim kızım mamayı içmiyor artık nasıl yapicam şaştım bir yol gösterin arkadaşlar ya 3ay 25 günlük benide az emiyor sanki ne 90ni 30cc bile içmiyor diyebilirim yani aç kalıyor diye üzülüyorum bide aç olsa uyumaz diyorum vallahi şaştım bir yol gösterin 3 ay kontrolünde 5900 dü