Bir arkadaşım dün doğumu normal doğum olarak gerçekleşti fakat doğum esnasında kalp krizi geçirdi ve normal doğum oldu kanaması çoktu bebeği bu gün de küveze aldılar babasından A annesinden Pozitif almış bebeğin kanımı değişir yada sarılık gittikten sonra kan değişimi muhakkak olurmu🥺