Kızlar iki hafta önce emzirmeye bıraktık kızım 2 yaşında. Memede uyuyan bir kız di. Asla uyumadı. Ve 2 hafta sütüm bitiyor diye anlattım ve en son gün sabah emdi. Öğle uykusuna ise kızım süt bitmiş az kalmış oda acı istersen em bak tadına dedim fakat hiç emmedi istemedi. Ama uykular. Allahınım . O gün gece 11e kadar uyumadı. Uyutmak mümkün değil çok hiperajtif ve uyumak istemiyor. Hamak yaptık ve 2 haftadır hamakta sallayıp çizgifim izleyerek uyuyor. Gece kalktığında ise kolumda sallıyorum dizimde ama sorun şu 3 4 gündür gece uyandığında ne dizime ne koluma kendini kasıyor yay gibi ağlıyor ağlıyor uyuyamıyoruz. Daha öncede böyle yapr ama salla vss Bi şekilde dolardı bu günler dalmiyor ağlıyor ne dizime yatıyor ne kolumda duruyor ne yatağa yatıyor varmış Bi caree