Yaren5677 ayni süreçten geçtim seninle. İkinci bebeği çok uzun süre istedim ama olmuyordu. Benim de en yakın arkadaşlarım benden sonra isteyip hamile kalıp doğurdular resmen. Her ay bir gün gecikse bile acaba mi derdim. İlişki sonrası belimin altına yastık koyup bacaklarımı yukari kaldırdım falan. Sonra taşinmamiz gerekti, taşınma sürecinde ara verelim denemeye dedik. Hatta ben taşınmadan 1 ay sonrası için doktordan randevu aldım bı sorun mu var diye. Ama Allah’ın hikmeti benim doktor randevum gelmeden ben hamile olduğumu öğrendim. Taşınma süresince bebek meselesini rafa kaldırıp düşünmeyi bırakmıştik tam da o dönemde nasip etti Allah im. Allah sana da nasip eder inşallah gönlüne göre. Ama bu müddet bebek düşüncesine ara verin, kafanızdan çıkarın, akışına bırakın. Hiç ummadığıniz anda bi bakmışsın bebek geliyor 😊