kubraF benim bebeğim de şu an 7 aylık ve 4. Ayını doldurduğundan beri sizin söylediğiniz gibi. Bazı geceler 2-3 kere uyanıyor ama bazı geceler de aynı anlattığınız gibi. Doktorumuz 5 aylıkken bize gece beslenmesini kesin uyku düzeni oluşsun dedi bir iki deneyelim dedik ama baktık susturamıyoruz devam ettik bildiğimiz gibi 🙈 ben değilim ama eşim çok geriliyor ağladıkça ama bebeklerin geneli böyle sanırım ya da ben kendimi böyle avutuyorum, ama iyi geliyor insana tavsiye ederim🙈😍