busrayigitt ya ben biraz sıkı giydiriyorum sanırım derece aslında 23 23.5 arası oluyor gece, 2,5 togg altına bir atlet zıbın birde tulum giydiriyorum. Ama ona eağmen acaba üşüyormu diyorum. Diğer tulumuda 3,5 tog ikiside kolları açık uyku tulumu onada aynısını giydiriyorum