Endişelenme ben normal doğum yaptım tam olarak sütüm 3.gün gelmişti elektrikli pompa ile. Ve bebeğim küvezdeydi pompa ile çekerken çok katı kıvamda bi sıvı gelirse onu sakın atma bebeğine ver 1çay kaşığı kadar geliyor zaten. Sabırlı ol muhakkak gelecek sütün. Gögüs ucunla da bi alakası yok bebeğin burnunun altındaki çukur yere gögüsünü değdir refleks olarak kocaman açınca gögüsünü iyice sıkıştırıp ağzına ittir. Önemli olan kahverengi kısmını alabilmesi. Benim de ucum fazla yok ama emiyor. Zaten ucundan emse canın aşırı yanar. Sıcak havlu koy gögsüne alabiliyorsan sıcak duş da çok iyi gelir. Ceviz fındık gibi yemişleri tükeet ve en önemlisi bol su. Ve sütüm gelmiyor diye asla düşünme her zaman gelecek diye düşün emin ol gelecek bebeğin de tutacak inan kendine 🤲🤗