3 ay 19 günlük bebeğim rotavirüs aşısı oldu bir de menenjit hafif ateşli bir şekilde atlattık ama şimdi sürekli ağlıyor ne denediysem fayda etmedi dün gece 1 den bu gece 4 e kadar uyumadı okumadığım dua yapmadığım şey kalmadı acaba sizin önereceğiniz yöntemler var mı