Merhaba , biz 36 hafta 5 gunluk geç prematüre doğduk. Sarılığimiz ağır geçti bizim.. 26 temmuz doğdu oğlum , 27 temmuzda eve geldik , 28 temmuzda küveze biraktım. 30 temmuzda eve geri getirdim hastaneden cikarken 3 kiloya duştü dediler.. neyse ben bunu sürekli besledim , surekli besledim gunde 2 kere mama gerisi ful emme olarak gitti , pazartesi hastaneye gittigimizde 80 gr almiştı , sarılıgı tekrar yükselmisti ama sınırda degildi. 2 gün sonra gelin dediler. Bu sefer saat başı mama meme olarak gittik biz 2 gunde 200 gr almıştı ..