Renasyunus 2kizbiroglan evet gerçekten haklısınız bazen onlar yüzünden strese giriyorum teşekkür ederim ❤️
Zlm Renasyunus valla çocuk istemeyince hicbirseyi yapmiyo malesef bence bırakın yüz üstü zaman gecirmesine izin verin gün içinde gerisini salon gitsin 😊
Nilist 9 aylığız bizde emeklemiyoruz. Emekleme pozisyonuna geliyor sonra kendini yere atıyordu iki gündür bir iki ilerliyor kendini yere atıyor.
Renasyunus Nilist bizimkisi bugün oturdu mesela ellerini öne doğru attı ayaklarını kıvırdı kaldı öylece bağırdı ağladı serbest bıraktım bende ağlayınca düzelttim
Nilist Renasyunus her bebeğin gelişimi farklı. Benimki emeklemekten çok ayağa kalmaya çalışıyor. Sürekli bir yerlere tutunup kalkmaya çalışıypr ama koca totosunu kaldıramıyor 😃 messla yattığı yerden kalkmaya bir kaç gündür başladı. Her gün yeni bir şeye uyanıyoruz…sabır hazır olduklarında her şeyi yapacaklar…
Ciger Ayy biz de 7 aylığız popo ve ayakları kaldırıyor ama göğsünü kaldırmayıp kafasıyla kendini itmeye çalışıyor 🥹 hangi evredeyiz ne zaman emekler bekliyorum heyecanla🙏🥹
Renasyunus Ciger sizinkisi yine baya gayret ediyormuş maşallah bizimkisi sadece ellerini ve ayaklarını yere sürtüyor balık gibi kıvranıyor 😅
Renasyunus Bsr13 evet bende duydum öyle olanlar varmış ama tâbi emeklemesini de görmek istediğim için belki de bu kadar çok heyecan yapıyorum 🙈🌸
Elisa34 Renasyunus canım benim kızımda kendini yere atıyordu emeklemek istemiyordu şimdide 13 aylık yürümüyor sıralıyor kalkıyo ama kimseyi takmıyorummm siz takmayın merak etmeyin
Renasyunus Elisa34 haklısınız tabi bebekten bebeğe değişiyor bu durum ilk bebek olunca insan heyecanlanıyorda 😌❤️
Ciger Renasyunus benim arkadaşlarımın çocukları yürümeye çalışıyor onları gördükçe ister istemez bi sorguluyorum ben de🙈 aman sonra diyorum Allah can sağlığı versin emeklemeden yürüyen bir sürü çocuk var, siz de kafanıza takmayın sağlık olsun ❤️
sessizlik12 Renasyunus 7bucuk aylikken emeklemisti hic telas etmeyin biranda kucuk kucuk pratiklerle insallh emekler gider
Renasyunus sessizlik12 iki gündür oturunca ellerini yana doğru atıyor mesela emekleme pozisyonuna geçiyor ama geri atıyor kendisini hemen sizinde böyle mi emekledi yoksa yüz üstü mü
kitapkurdubebeninanasi Renasyunus emekleme bir basamak değildir hiç emekleyerek yürüyen bebekler var. Benim oğlum 9 ayını geçtikten sonra emekleri hiç zorlamadim önünde emekleme pozisyonunda gidip geldim bazen onun dışında bence baskı oluşturmayin
Renasyunus kitapkurdubebeninanasi doğru diyorsunuz inşallah benimkisi de Kendi kendisine emekler açıkçası emeklemesini görmek istiyorum ilk çocuğum olduğu için de olabilir bu heyecan ❤️
Ali_asaf_10 Renasyunus bu bir sorun değil çünkü her bebek emeklemez Benim bebegim de 8 ay 10 günlük ama emeklemiyor ve niyeti de yok . Hiç sevmiyor yüzüstü durmayı agliyor hemen.
Renasyunus Ali_asaf_10 bebekten bebeğe göre değişiyor demek ki biraz sorun ettim kendime etrafımdaki bebekler erken emekleyince tâbi düşündüm biraz bende
Renasyunus Ciger amin inşallah kesinlikle haklısınız sağlıklı olsun da çok da dert etmemek lazımmış🌼❤️