[silindi] Merhabalar bir sorum olucak bugun adetimin uzerinden 6 gün gecti, 2 gun oncede gebelik testi yaptim ama negatif cikti. Aklimi karistiran bu zamana kadar adetlerim cok duzenliydi simdi neden bu kadar gecikti(emzirmiyorum, bebegim 15 aylik) simdi yine test yapsam cikar mi sizce ?
ebru_dgs [silindi] benim ilk dogumdan 3. Ay sonra adetim geldi sonra aradan 1 bucuk ay sonra oldum emzirmesen dolayı düzen bekleme diye okudum arastirirken
Agoghst [silindi] benimkinin üzerinden 12 gün geçiyor emziriyorum 4 defadır test yapıyor çıkmıyor ama olmuyorum da 🥴 delircem Bebeğim daha 4 aylık
[silindi] ebru_dgs ebru hanim merhaba. Emzirmeden kaynakli duzensizlik degil benimki zaten olamazda bebegim beni hiç emmedi malesef
[silindi] Agoghst suan bende o durumdayim gebe degilim test negatif ama neden olmuyorum. Hadi siz emziriyosunuz 2 sene duzensiz olmasi cor normal bir durum ama
hatice333333 Agoghst benimde adetim 10 gün geciyo 5 aylik bebeğim emziriyorum 4 kez test yaptim negatif felaket sancim ve belim ağrıyo olamıyorum hala 😔😩