Kizlar 40 gunluk olup muayenelerimizi tamamlayinca memlekete gitmeyi dusunuyorum. Ucak yolculugu yapacagim. Ben tesetturluyum emzirmeyi dusunuyorum ama yanimda erkek oturursa emzirme ortusu olsa da zorlanirim die dusunuyorum. Bana verebileceginiz tuyolar var mi? En sorunsuz sekilde nasil geciririm yolculugu? Emzik tutmuyor kulaklari tikanmasin diye ne yapabilirim? Yanima alabileceklerim neler? Mama koysam kac ml mi kabul ediyorlar 120 mllik biberonu yanima alabilir miyim? Yani kisacasi isimi kolaylasitiracak tüm önerileri yazar misiniz???