Bugün 2 yas aşısı yaptırdım oğluma saglikocaginda. Kendi hemsiremiz yoktu bizim saglikocaginda göreve yeni baslayan bir hemşire yaptı orta yaşlı, neresini açayım kol mu bacak mi diye sordum kolunu dedi. Ama şimdi uygulamaya girerken bilgilendirme çıkıyor ya, bacaktan yapılan 2 6yas asisi yaziyor. Neden koldan yaptı hemşire acaba ya bilmiyor muydu, bir sorun olur mu ki?