teacherozlem iki üç gün ateş oldu fitil kullanmıştık. Onun dışında ishal, burun tıkanıklığı vs vardı. Küçük olduğu için ilaç veremem demişti doktorumuz. Halsizlik, uyku, iştahsızlık vardı ve o ay kilo alımı azdı. Aile hekimimiz de covid’i en rahat bebekler atlatır siz kendinize dikkat edin demişti mesela. Canınızı sıkmayın ya yani olabildiğince rahatlatmaya çalışın kendinizi, bizim kalpte de delik var enfeksiyon geçirmesin dikkat edin dedi biraz onun gerginliği de var. Yoksa her bebek hasta oluyormuş öyle büyüyormuş 🫠