Ya valla canım çok sıkkın benim bebeğim 7 aylık olacak 1 buçuk aydan beri gaz problemi yeşil gürültülü kaka bir kez ufacık kan lekesi sürekli doktora gittim geldim acaba alerji falan mı diye kimse bişey demedi en son 4 aylık makatta bi şişlik hissettim ama dıştan bişey yok gözüken cerrahiye götürdüm bu dedi çatlak ama şişlik yapısal olabilir krem şurup kullandık yine gittim az kalmış gene kullan dedi ama şişlik inmedi doktora sordum yapısal olabilir dedi her neyse sindirim sistemleri daha iyi çalışıyor bu arada eskisi gibi gaz kaka problemi yok ama hala gürültülü yapar bazen ıkınır ben bu şişliğin bir hafta önce büyüdüğünü fark ettim nohut kadardı çünkü bugün bi baktım hafif morarmış o kadar üzüldüm ki ama çocuk bi acı falan duymuyor dokununca pişik oldu mesela o acıtıyor bide sürekli pişik oluyor alakası varmı bilemem ama başına gelen var mı