Kızlar 3 ay önce aldım randevu estetik olacağım parasının bir kısmını önceden verdim inanın içimde ne heves ne istek kaldı deprem olayından sonra çok kötüyüm bu durumu yaşayanlardan dolayı.iki çocuğum var biri 4 diğeri 2 yaşında bana önereceğim bir şey var mı?Nelere dikkat etmeliyim kaç günde ayaklanırım çabuk iyileşmem için ne yapmalıyım-.Bu süreçten geçenler cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler